2016. első negyedévében elkészítettük elégedettségi felmérésünket, melyben 20 partnerünk vett részt, akiket személyes vagy online formában kérdeztünk le. Kérdőívünk 12 kérdést tartalmazott, amelyben egyaránt megtalálhatóak voltak a feleletválasztós és a skálakérdések is. Felmérésünkben résztvevő ügyfelek a szolgáltatási portfóliónk szinte minden területét képviselték.

A vizsgálat eredményei alapján elmondható, hogy vevőink főleg ismeretség útján keresnek fel bennünket és az ok, amiért minket választanak az a szakmaiságunk, elérhetőségünk, precizitásunk, rugalmasságunk és nem utolsó sorban jó ár-érték arányú szolgáltatásunk. A kérdőív eredményei alapján a jövőben kiemelt figyelmet szükséges fordítanunk a felmerülő problémák helyes és gyors megoldására. Partnereink a felmérést hasznosnak és az évenkénti ismétlését szükségesnek tekintették. Legnagyobb pozitívum számunkra az –amely igazán mutatja partnereink elégedettségét-, hogy szívesen ajánlják szolgáltatásainkat ismerőseiknek.

A felmérésben részt vevő partnereinknek köszönjük, hogy segítették munkánkat, észrevételeikkel hozzájárultak szolgáltatásaink, folyamataink tökéletesítéséhez.

szofelho

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

egy × kettő =