Úgy érzi, nem elég sikeres a vállalkozása Facebook oldala, mert csak néha-néha tesz közzé posztokat? Szüksége van iránymutatásra a megfelelő stratégia kidolgozásához? A megújult felületen még nehézséget okoz kiigazodnia? Ha az a célja, hogy elérje a célközönségét; a posztjai, reklámjai megfogják őket és vásároljanak Öntől, akkor figyelmébe ajánljuk 2 alkalmas online Facebook oldal kezelési tréningünket! Sajátítsa el az alapokat, építsen követőtábort, hirdessen a célcsoportjának, tegye meg a kezdő lépéseket a sikeres Facebook kommunikáció felé! A 2 alkalmas online tanfolyamunkon segítséget nyújtunk az elinduláshoz és ha elakadna, a jövőben is számíthat ránk!

Ízelítő a 2 alkalmas tréning tematikájából:  

  1. alkalom: (kb. 2 óra) 
  • általános információk a Facebookról: nagyságrendileg hány felhasználója van, nem és életkor arány megoszlása, naponta mennyi időt töltünk rajta, miért jó reklámfelület,
  • elindulás: Facebook oldal létrehozása, beállítások, profilkép, borítókép, névjegy adatainak beállítása,
  • az oldal felépítése: bal menüsáv: kezdőlap, szolgáltatások, vélemények, bolt, ajánlatok, fényképek, videók, bejegyzések, események, névjegy, állások,
  • bejegyzéskészítés: a Canva program alapjai,
  • ideális képméretek: borítókép, profilkép, bejegyzéskép, story, hirdetés, videó méret,
  • összegzés: minták „jó” és „rossz” profilról

      2. alkalom: (kb. 2 óra)

  • oldalkezelés: posztolás
      • Facebook algoritmus működése: mi befolyásolja, hogy hány ember látja a posztot
      • mikor posztoljunk?
      • mit posztoljunk? – szövegírási tippeket is adunk
      • bejegyzések típusai – organikus, fizetett, események, videók, szavazás, story
      • havi poszttervezés példákkal
  • Fb kampány: organikus bejegyzésekkel Facebook kampány tervezése példákkal 

Érdekel, jelentkezem!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

tizenkettő − kilenc =