Az elmúlt időszak sok változást hozott az üzleti életben és a gondolkodásmódban is, megtanultuk online térben intézni feladatainkat. Nemcsak az interneten folytatott üzleti meetingek, de az (akár egész napos) online rendezvények is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek.

Nem kell aggódnia amiatt, hogy a jelenlegi helyzetben nem tudja megtartani a betervezett rendezvényeit, konferenciáit és emiatt ügyfelei elpártolhatnak Öntől, hiszen jó hírünk van: marketing csapatunk vállalja online rendezvények teljes körű lebonyolítását az esemény meghirdetésétől, az adminisztráción át egészen az esemény utáni elégedettég kiértékeléséig. 

E költséghatékony és rugalmas megoldás igazán praktikus marketingeszköz, hiszen az ország bármely pontjáról elérhető, nincsen plusz catering és technikai költség. Profi csapatunk intézi a résztvevők meghívását, a teljes adminisztrációt, az esemény előtti és utáni kommunikációt, az esemény után pedig készítünk egy elégedettségi felmérést, amiből akár a következő rendezvényre is levonható következtetéseket tehetünk.

A teljes körű online rendezvény lebonyolítása magában foglalja az alábbiakat:

  • Részletes program összeállítása, kommunikálása
  • Regisztrációs felület menedzselése, fizetős rendezvény esetén a számlázás intézése
  • Regisztrációk rögzítése, nyilvántartás vezetése
  • A jelentkezők tájékoztatása, a rendezvényhez való csatlakozó link elküldése
  • A rendezvény idején technikai segítség biztosítása (a rendezvény programtervezetének megfelelően prezentációk kezelése, váltása, chat moderálása, az előadó segítése)
  • Utómunkák elvégzése: kommunikáció, elégedettség felmérése
  • A résztvevők számára a rendezvény anyagának megküldése

Önnek mindössze annyi a feladata, hogy az esemény témáját megtervezze és a legalkalmasabb előadókkal egyeztessen, minden más feladatot mi intézünk Ön helyett!

Vágjon bele, kérje ajánlatunkat mielőbb, vagy keressen minket email-en: info@edutax.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

1 × öt =