Online rendezvényszervezés
Az elmúlt időszak sok változást hozott az üzleti életben és a gondolkodásmódban is, megtanultuk online térben intézni feladatainkat. Nemcsak az interneten folytatott üzleti meetingek, de az (akár egész napos) online rendezvények is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek.
Nem kell aggódnia amiatt, hogy a jelenlegi helyzetben nem tudja megtartani a betervezett rendezvényeit, konferenciáit és emiatt ügyfelei elpártolhatnak Öntől, hiszen jó hírünk van: marketing csapatunk vállalja online rendezvények teljes körű lebonyolítását az esemény meghirdetésétől, az adminisztráción át egészen az esemény utáni elégedettég kiértékeléséig.
E költséghatékony és rugalmas megoldás igazán praktikus marketingeszköz, hiszen az ország bármely pontjáról elérhető, nincsen plusz catering és technikai költség. Profi csapatunk intézi a résztvevők meghívását, a teljes adminisztrációt, az esemény előtti és utáni kommunikációt, az esemény után pedig készítünk egy elégedettségi felmérést, amiből akár a következő rendezvényre is levonható következtetéseket tehetünk.
A teljes körű online rendezvény lebonyolítása magában foglalja az alábbiakat:
- Részletes program összeállítása, kommunikálása
- Regisztrációs felület menedzselése, fizetős rendezvény esetén a számlázás intézése
- Regisztrációk rögzítése, nyilvántartás vezetése
- A jelentkezők tájékoztatása, a rendezvényhez való csatlakozó link elküldése
- A rendezvény idején technikai segítség biztosítása (a rendezvény programtervezetének megfelelően prezentációk kezelése, váltása, chat moderálása, az előadó segítése)
- Utómunkák elvégzése: kommunikáció, elégedettség felmérése
- A résztvevők számára a rendezvény anyagának megküldése
Önnek mindössze annyi a feladata, hogy az esemény témáját megtervezze és a legalkalmasabb előadókkal egyeztessen, minden más feladatot mi intézünk Ön helyett!
Vágjon bele, kérje ajánlatunkat mielőbb, vagy keressen minket email-en: info@edutax.hu!