Ma már az ügyfelek megbecsüléséhez nem elég jónak lenni, vagy még ezen felül jónak is látszani, hanem érdemes utánajárni, hogy miben is vagyunk igazán jók, kiemelkedők. Azaz tudnunk kell, hogy ügyfeleink, vevőink termékeinkkel, szolgáltatásunkkal – összességében a minőséggel – mennyire elégedettek, mi az, amit szeretnének, ha javulna, mi az, ami miatt nem vásárolják, vagy nem használják úgy és annyit a termékeinket vagy szolgáltatásunkat, mint ahogy mi terveztük. Esetleg mi lenne az, amit előnyben részesítenének, miért és milyen további tényezők alapján tudjuk még jobban elnyerni a bizalmukat. 

Ahhoz, hogy ezt megtudjuk, vizsgálnunk kell vevőinket, partnereinket, amelynek egyik módja az ügyfél elégedettségi felmérés. Az EDUTAX Marketing Divízió szakértői csapata kidolgozott módszerrel készíti el az Ön cégére specifikált online kérdőívet, majd statisztikai szoftver segítségével elvégzi az elemzést, amely során nem csak feltáró eredményeket, hanem összefüggéseket is láthatunk. 

Ha felkeltettük érdeklődését, hogy Ön is jobban megismerje partnereit, partnerei igényeit, keressen minket az info@edutax.hu elérhetőségen. 

Akik már minket választottak: Pannon-Work cégcsoport, ISO 9000 FÓRUM Egyesület, CHH Műszaki KFT, Pannónia Könyvvizsgáló Kft, Conto-Plus Kft. 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

8 − négy =