Ha SPECIÁLIS, NYUGDÍJASSZÖVETKEZETEKRE fejlesztett munkaügyi-, bérszámfejtői-, és tagnyilvántartói program bevezetésén gondolkodik, éppen a legjobb időben olvassa írásunkat!

HASZNÁLJON OLYAN SZOFTVERT, MELYET A NYUGDÍJASSZÖVETKEZETEK SZÁMÁRA FEJLESZTETTEK! NE CSAK A BÉRSZÁMFEJTÉSRE GONDOLJON, HANEM A MUNKAIDŐNYILVÁNTARTÁSRA, NAV BEJELENTÉSEKRE ÉS NEM UTOLSÓ SORBAN A HATÉKONY SZERVEZÉSRE IS!


A nyugdíjasok (szövetkezeti tagok és munkavállalók) NAV be-, ill. kijelentése, nyilvántartása, a munkaidő-nyilvántartás vezetése, részükre a bérszámfejtés törvényes és időben történő elvégzése, az utalandó bér átadása a banki programnak, továbbá a nyugdíjasok szervezése, különféle szempontok szerinti listázása nagyban megkönnyíti egy nyugdíjas szövetkezet törvényes működését, és adott esetben néhány százezer forintos büntetés is megelőzhető vele.
Ugyanakkor a piacon elérhető bérszámfejtő szoftverek nehezen alkalmazhatóak a nyugdíjas szövetkezeti sajátosságokra! Az EDUTAX Kft. nevében egy olyan szoftvert ajánlok szíves figyelmébe, mellyel a fenti feladatokat gyorsan, egyszerűen végrehajthatják. A programot megszakítás nélkül fejlesztjük a piaci igényekre, valamint az esetleges jogszabály változásra.

Szoftverünk fontosabb előnyei:
– Nyilvántartja a Nyugdíjas Szövetkezeti tagokat;
– Központi szerverről, interneten keresztül több telephelyről is végezhető vele a munka;
– Webes felületen elérhető, nem kell hozzá kliens szoftver (Elég egy internet böngésző);
– Automatizált NAV be-, és kijelentés; NAV bejelentés azonosító szám nyilvántartás;
– NAV Szja bevallás
– Banki importfájl készítés utaláshoz;
– A törvényi változások követése egyszerűen megoldható;
– Megfelel minden előírásnak, törvényi követelménynek;
– A nyugdíjasok többféle szempont szerint listázhatóak a programból;
– Adatlisták Excel és PDF-be is exportálhatók;
– A nyugdíjasok szervezése egyszerű, küldhető a program segítségével sms vagy e-mail üzenet;
– Paraméterezett formanyomtatvány nyomtatás (szerződés, adatlap, stb.)
– Más rendszerekkel összekapcsolhatóság (saját weblap regisztráció, könyvelő program, stb.)
– Folyamatos fejlesztői elérhetőség, Help-desk szolgáltatás munkanapokon 08-16-ig;
– Nyugdíjas szövetkezeti sajátosságait figyelembe veszi;
– Folyamatos fejlesztői környezet;
– Munkajogi és adószakértői szakmai támogatás;

A NYUGBÉR szoftver FELHŐ alapú szolgáltatásként is elérhető és a jelenlegi verzió mobilon is használható!

NYUGBÉR rendszer felépítése, portfóliónk:

Jogosultság, adatbiztonság, adatvédelem:

Amennyiben felkeltettük az érdeklődését, kérem, keressenek bennünket a 70/333-22-17 telefonszámon, sales@nyugber.hu e-mail címen vagy vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap kitöltésével.

1 hozzászólás: “Nyugbér – a Nyugdíjas Szövetkezet Szoftver

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

16 + öt =